گلبرگ | برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی

گلبرگ مجری تورهای داخلی و خارجی از تهران و شهرستان ها

گلبرگ | برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی

گلبرگ مجری تورهای داخلی و خارجی از تهران و شهرستان ها

گلبرگ | برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی

گلبرگ مجری تورهای داخلی و خارجی از تهران و شهرستان ها

تور ترکیه

در مورد تور ترکیه
به طور کلی ترکیه کشوری است که در طول سال افراد زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند و به دلیل نزدیکی به ایران یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای خارجی است. استانبول معمولا در بین شهرهای ترکیه جایگاه ویژه ای در بین گردشگران دارد. استانبول به عنوان یک شهر اروپایی-آسیایی شناخته می شود و به راحتی می توان گفت که این شهر یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه و مرکز فعالیت های اقتصادی و گردشگری این کشور است. همه اینها و دیگر شهرهای توریستی زیبای ترکیه باعث شده آژانس های مسافرتی تمرکز بیشتری روی این کشور داشته باشند و تورهای ترکیه امروز اولین انتخاب گردشگران ایرانی است.
درباره ترکیه
آنکارا مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی است. بعد از استانبول در حال حاضر پایتخت ترکیه، اگر به دنبال مقصدی دور از هیاهو و گردهمایی و غوطه ور شدن در بافت های بکر و زیبای کوچه ها هستید، Doubt for you بهترین انتخاب است. تور ترکیه به ازمیر یکی از تورهای پرطرفدار است که امکانات رفاهی لوکس و مدرن را در کنار دیدنی های تاریخی و قدیمی و کوچه های سنتی در اختیار گردشگران قرار می دهد. به طور کلی هر شهر ترکیه ویژگی های خاص خود را دارد. و به این ترتیب اگر تا به حال تور ترکیه را تجربه نکرده اید. بهتر است سفر اولیه خود به این کشور را به متخصصان آژانس گلبرگ سیر بسپارید تا تصور کنید که با خیالی آسوده بهترین خدمات را دریافت کنید و لحظه به لحظه از سفر خود لذت ببرید.
اطلاعات مهم در مورد ترکیه
شما گزینه های زیادی برای سفر با تورهای ترکیه دارید. شما در انتخاب شهر آزاد هستید و با توجه به هر بودجه ای می توانید سفری دلپذیر به این کشور ترتیب دهید. بیشتر تورهای ترکیه به یک یا دو شهر این کشور اختصاص دارد و برای دیدن همه شهرها و مناطق آن باید بارها به ترکیه سفر کنید. فایده سفر با تور این است که همه چیز از قبل هماهنگ و برنامه ریزی شده است. محل اقامت، وسایل نقلیه، جاذبه هایی که در طول سفر از آنها بازدید خواهید کرد. همه برنامه ریزی شده است. در سفر به خارج از کشور یک نکته مهم وجود دارد و آن بیمه مسافرتی است، اگر قصد سفر ندارید باید برای بیمه جداگانه اقدام کنید.
اطلاعات مهم و ضروری در مورد ترکیه
زبان رسمی: ترکی (استانبولی)
دین رسمی: اسلام
اختلاف ساعت تا ایران: 1:30 ساعت
واحد پول: لیر
کد کشور: 90+
سیاسی: 155
سازمان آتش نشانی و آمبولانس: 110/112
برق اشتراکی: 230 ولت و 50 هرتز

 

قیمت تور ترکیه بر چه اساسی تعیین می شود؟
قیمت سفر به ترکیه به عوامل مختلف و مهمی بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان به طور کلی در مورد سفر به ترکیه بحث کرد و قیمت مشخصی داد. به طور کلی قیمت تورهای ترکیه به مقصد مورد نظر، نوع پرواز به ترکیه، مسافت پرواز، رزرو هتل در ترکیه، خدماتی که هتل های ترکیه به گردشگران ارائه می دهند و از همه مهمتر تاریخ و فصل سفر همگی هستند. عوامل. که قیمت سفر به ترکیه را تعیین می کند. برای اطلاع از قیمت تور ترکیه بهترین راه این است که با مراجعه به سایت گلبرگ سیر و اطلاع از قیمت تور ترکیه، نقطه شروع و مقصد و تاریخ را در سیستم وارد کرده و قیمت تور ترکیه را به دلخواه خود مشاهده کنید. شهر مورد نظر شما
قیمت سفر به ترکیه
تورهای لحظه آخری ارزان ترکیه
عزیز شما گزینه های زیادی برای خرید تورهای ارزان و لحظه آخری ترکیه دارید! قبل از هر چیز می توانید تورهای لحظه آخری ترکیه را تهیه کنید زیرا معمولا زمانی که تورهای ترکیه از نظر تعداد مسافر به حد نصاب نمی رسند، پیشنهادات جالبی در این تورها ارائه می شود و تورهای لحظه آخری ترکیه جزو ارزان ترین تورها هستند. . پرو گزینه دیگر شما خرید هتل های ارزان ترکیه و پروازهای ارزان ترکیه برای تورهای ارزان ترکیه است. هتل های 3 ستاره ترکیه و هتل های 2 ستاره ترکیه جزو ارزان ترین هتل های ترکیه هستند. همچنین پروازهای چارتر ترکیه نسبت به سایر پروازهای ترکیه برای شما بسیار ارزان است.
تورهای پاوو ارزان لحظه آخری
بنابراین برای خرید ارزان سفر در ترکیه باید پروازهای چارتر ترکیه را با هتل های ارزان ترکیه رزرو کنید. گزینه سوم برای تجربه سفر مقرون به صرفه به ترکیه، سفر در خارج از فصل و در فصل کمتر توریستی ترکیه است. برای خرید یک سفر ارزان به ترکیه، گردشگر باید در ساعات کم باری به ترکیه سفر کند; در فصل هایی مانند پاییز و زمستان، پروازهای ترکیه و هتل های ترکیه تقریبا تمام شده است، بنابراین می توانید به راحتی سفرهای ارزان به ترکیه را خریداری کنید. آخرین گزینه برای خرید تور ارزان ترکیه، خرید تور زمینی ترکیه از Galberg Siiri است; با خرید بلیط اتوبوس ترکیه و یا بلیط قطار ترکیه و هتل های ارزان ترکیه می توانید به راحت ترین راه سفر کنید و همچنین از دیدنی های مسیر ایران به ترکیه دیدن کنید.
هتل مقرون به صرفه در ترکیه
بوقلمون
ترکیه به دلیل نزدیک بودن به ایران این امکان را دارد که تورهای مسافرتی ترکیه را بصورت زمینی خریداری کند. تورهای زمینی در ترکیه با اتوبوس های تور برگزار می شود و تورهای زمینی آنتالیا یا استانبول معمولا در ایام نوروز یا تابستان ارائه می شود و شما حدود 30 ساعت در راه خواهید بود. تورهای زمینی وان به دلیل محبوبیتی که دارد تقریباً در تمام طول سال از ایران اجرا می شود و هزینه بسیار مناسبی در حدود 1 میلیون تومان دارد. ضمناً تورهای وان از سه مرز بازرگان، رازی و سارو امکان پذیر است و از تهران حدود 10 ساعت در مسیر وان هستید.
تورهای زمینی
بهترین زمان برای سفر با تور ترکیه
اکثر شهرهای ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای هستند و بر این اساس بهار و پاییز فصل هایی هستند که می توانید با خیال راحت به اطراف ترکیه سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. از آنجایی که در این مدت شاهد هوای خنک‌تر کشور خواهید بود و به طور قطع نمی‌توان گفت که هوا سرد است یا گرم، این بهترین فرصت برای علاقمندان به گشت و گذار در این کشور است. گرم و سرد.
بهترین زمان برای سفر به ترکیه
بهترین شهرهای توریستی ترکیه کدامند؟
ترکیه یکی از درخشان ترین کشورها در صنعت گردشگری است، بنابراین در هیچ زمانی از سال ترکیه را خالی از گردشگر نخواهید دید! گردشگری ترکیه، دیدنی ها و جاذبه های آن منحصر به یک شهر یا یک منطقه نیست، یعنی بسیاری از شهرهای این کشور از نظر گردشگری در سطح بالایی قرار دارند و هر کدام به نوعی گردشگران را به خود جذب می کنند. در تور ترکیه می توانید به یک شهر ساحلی سفر کنید یا یک شهر تاریخی را در میان کوه ها تجربه کنید و یا در صورت تمایل می توانید در یک شهر مدرن به سفری مجلل بپردازید. وجود دارد گزینه هایی برای ارضای هر سلیقه ای یکی از شهرهای ترکیه را برای سفر خود انتخاب کنید.
شهرهای معروف و توریستی ترکیه مانند استانبول، آنتالیا، آلانیا، کاپادوکیه، مارماریس، کوش آداسی، آنکارا، ازمیر، بدروم تنها معدود شهرهای ترکیه هستند که شهرت خاصی به دست آورده اند. جالب است بدانید بیشتر مسافران آنتالیا را با هتل ها و سواحل آن می شناسند. کاپادوکیه به خاطر تاریخ باستانی و شهرهای زیرزمینی اش معروف است و البته بالون سواری یکی از تفریحات پرطرفدار و هیجان انگیز آن است. به همین ترتیب، تمام شهرهای توریستی ترکیه جذابیت های خاص خود را دارند که در شهرهای دیگر یافت نمی شود.
بهترین شهر توریستی ترکیه
بهترین خاطرات ترکیه
خرید سوغاتی برای دوستان و عزیزان معمولا یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر است. زیرا به لطف آن می توانید از مراکز خرید و بازارهای محلی ترکیه دیدن کنید و ساعت ها به خرید و تفریح بپردازید. از جمله چیزهایی که می توانید در سفر به ترکیه برای خانواده و دوستان خود به عنوان سوغاتی بخرید، ظروف مسی و سفالی، صنایع دستی، انواع لباس ها، شیرینی ها و غذاهای لذیذ و منحصر به فرد مانند باقلوا است. باگوای ترکی البته یکی از بهترین سوغاتی های ترکیه و در عین حال گران ترین است.
راهنمای سفر به ترکیه
راهنمای رزرواسیون توریستی در ترکیه
خرید تور ترکیه بهترین راه برای بازدید از این شهرهای توریستی ترکیه است. با خرید آنلاین تور ترکیه می توانید در مدت زمان کوتاه و تنها با چند کلیک کل برنامه سفر خود را پوشش دهید و در نهایت خدمات لازم مانند ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی را رزرو کنید. برای خرید آنلاین سفر به ترکیه به سایت مراجعه کنید، نقطه عزیمت سفر را انتخاب کنید، سپس وارد کلاس مسافر و پرواز (کلاس اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس) شوید و فضا را احساس کنید.
صفحه ای که وارد آن می شوید مکانی است که می توانید سفر ارزان ترکیه را از هر هتل یا هر شرکت هواپیمایی در سفر خود خریداری کنید. در این قسمت پروازهای ترکیه از ارزان ترین تا گران ترین نمایش داده می شود و می توانید قیمت هر گزینه را با خطوط هوایی مختلف داخلی و خارجی مقایسه و مشاهده کنید. همچنین فیلترهایی مانند تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافر، نوع اقامت (هتل، بوتیک هتل، هتل آپارتمان)، هتل های زنجیره ای، قیمت و موقعیت مکانی می توانید جستجوی خود را دقیق تر کنید و بهترین تورهای ارزان ترکیه را برای خرید بیابید. . سفر آنلاین شما

منبع:تور ترکیه

  • ۰۱/۰۹/۲۵
  • گلبرگ سیر